Secretaresse College van Bestuur

Secretaresse College van Bestuur

Bestuursbureau

(1 fte)

Trefwoorden: communicatief, organisatietalent, samenwerker, flexibel, tijd- en rustbewaker

Met de uitbreiding van het aantal leden van het College van Bestuur (CvB) is ook uitbreiding van ons secretariaat op het Bestuursbureau in Leidschendam-Voorburg noodzakelijk. Je werkt nauw samen met de secretaresse van de voorzitter van het CvB en vervangt elkaar bij afwezigheid. Je werkt in een dynamische omgeving waar veel gebeurt en waarin je snel moet schakelen. Uitgangspunt is een functie van 1,0 fte; een werktijdfactor van 0,8 fte is bespreekbaar.

Dit ga je doen

Als secretaresse CvB ben jij ondersteunend aan het CvB, in het bijzonder het lid CvB. Jouw taken zijn:

• Agendabeheer lid CvB: maken van afspraken, zorgen voor een zo goed mogelijke verdeling van afspraken over de dag/week, deadlines in de gaten houden enz.
  • Organiseren en voorbereiden van afspraken en vergaderingen lid CvB.
  • Verslaglegging van gesprekken en vergaderingen.
  • Correspondentie opstellen namens het lid CvB .
  • Eerste aanspreekpunt voor collega’s en externen (zowel telefonisch, per mail als ontvangst op ons kantoor).

Daarnaast is er (in afstemming met jouw naaste collega) ruimte voor extra taken op het gebied van:

• Interne en externe communicatie. Denk hierbij aan het samenstellen en opmaken van een interne nieuwsbrief, opstellen van korte berichten en het redigeren van aangeleverde teksten. Ook het plaatsen van berichten op de website van onze stichting behoort tot je werkzaamheden en het meedenken over de inhoud en het uiterlijk van deze website.
  • Office management. Zoals het bijhouden mailinglists en mailgroepen, het doen van bestellingen en het organiseren van de bureaubijeenkomsten. Maar ook het plannen van vergaderingen met meerdere personen voor onze managers op het Bestuursbureau.
  • Indien de tijd het toelaat ondersteun jij bij de organisatie van verschillende stichtingsbrede bijeenkomsten vanuit het Bestuursbureau, bijvoorbeeld workshops, trainingen en leernetwerken.

Dit ben jij

Wij zoeken iemand die communicatief sterk is, vooruitdenkt, prioriteiten kan stellen en een passie heeft voor organiseren en plannen in een dynamische omgeving. Daarnaast heb jij:

• Minimaal 5 jaar (relevante werkervaring als (directie)secretaresse of managementassistent in een bestuurlijke omgeving.
  • Een havo diploma en een afgeronde secretariële opleiding.
  • Een goede beheersing van Nederlands en Engels (mondeling en schriftelijk).
  • Uitstekende kennis van Office-pakketten.
  • Een proactieve houding en je weet je staande te houden in een dynamische werkomgeving.
  • Aantoonbare ervaring met complexe agendabeheer, het samenstellen en redigeren van nieuwsberichten en het omgaan met vertrouwelijke/gevoelige informatie.

Dit bieden wij jou

Wij bieden je een contract aan voor één jaar met uitzicht op een vast dienstverband. Naast een ambitieuze werkomgeving en plezierige, deskundige collega’s, korte lijnen, ruimte voor ontwikkeling en initiatieven, zijn arbeidsvoorwaarden ook van belang.

We bieden jou natuurlijk een marktconform salaris in overeenstemming met jouw opleiding, competenties en ervaring. Dit is conform de CAO VO schaal 7 of 8 (€2.392 - €4.055 bruto bij een 40-urige werkweek). Daarnaast krijg jij 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8.33%, 90 uren IKB (Individueel Keuze Budget) die je kunt inzetten ten behoeve van duurzame inzetbaarheid) en bieden we je ook aantrekkelijke aanvullende arbeidsvoorwaarden. Denk hierbij aan ABP-pensioenregeling, een interessante reiskostenvergoeding, en onze cafetariaregeling die je de mogelijkheid geeft belast loon uit te ruilen tegen onbelast loon (dit geldt voor een sportabonnement, een fiets, de vakbondscontributie en reiskosten woon-werkverkeer). Bovendien krijg je bij ons korting op diverse verzekeringen.

Wie zijn wij?

De Stichting Het Rijnlands Lyceum biedt primair en voortgezet onderwijs in de regio Leiden - Den Haag. Aan Het Rijnlands zijn vijf scholen voor voortgezet onderwijs en drie scholen voor primair onderwijs verbonden, waaronder een internationale en een Europese school. Met meer dan 7500 leerlingen en ruim 1100 medewerkers zijn wij een middelgrote onderwijsorganisatie.

Door het uiterst gevarieerde, deels internationale onderwijsaanbod is de organisatie dynamisch maar ook complex. Jij komt te werken op ons Bestuursbureau in Leidschendam - Voorburg. Het Bestuursbureau adviseert en ondersteunt met 40 medewerkers het College van Bestuur (CvB) en de scholen op het terrein van HR, finance & control, onderwijs & kwaliteit, ICT, inkoop en huisvesting. Het Bestuursbureau is centraal gevestigd in het werkgebied van Het Rijnlands en is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en per auto.

Sollicitatieprocedure
Gebruik om te solliciteren de sollicitatiebutton onderaan deze pagina. Je kunt tot en met 5 november 2024 solliciteren, de eerste gespreksronde is op donderdagmiddag 14 november 2024.

Wil je meer informatie over de vacature of onze Stichting? Neem dan contact op met Ingrid Braat, Bestuurssecretaris via 06-28 44 09 77 of via e-mail i.braat@rijnlandslyceum-csb.nl. Een opdracht maakt deel uit van de procedure. Meer informatie over de opdracht wordt na de eerste gesprekronde verstrekt.

Wij hanteren de sollicitatiecode van de Stichting Het Rijnlands Lyceum, deze vind je op onze website?

Sollicitatieprocedure - Werken bij Stichting Rijnlands Lyceum (werkenbijrijnlandslyceum.nl)?
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.?